dissabte, 14 de gener del 2012

"Lalolaballa" al Teatre Aurora d'Igualada (Barcelona)

Cia. La Mandarina

"El meu cap és una petita caixa de música que transforma el meu dia a dia en dansa. Ballo des que em desperto fins que vaig a dormir. Jo ho ballo tot! I a vosaltres, us ve de gust ballar?" Així pensa la Lola, la protagonista d'aquest original espectacle de dansa interactiu per a tots els públics.

La Lola és un personatge virtual que proposa als més petits un viatge pel seu dia a dia, tot convidant-los a ballar. L'espectacle permet que que els nens i nenes del públic (entre 5 i 9 anys, aproximadament) que ho desitgin, surtin a l'escenari a participar en la funció (Per participar-hi, us podeu inscriure a l'entrada del Teatre de l'Aurora. La participació és limitada).

Teatre Aurora
Carrer de l'Aurora, 80 (Plaça de Cal Font
08700 IGUALADA (Barcelona)
Telf. 93 805 00 75


Aquest hivern, la ballarem!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada