dimarts, 27 de desembre del 2011

Mapa teatral de Barcelona

Fa uns mesos, a la festa del 30e. Aniversari de l'Associació d'Actors i Directors Professionals de Catalunya, que es va fer al Mercat de les Flors, vaig trobar-me un petit mapa desplegable que havia editat ADETCA.
En ell, hi havia un planell de Barcelona ciutat i la localització dels teatres (suposo que els associats) barcelonins.

Vaig pensar que seria molt útil disposar d'un mapa 'virtual' fet amb l'inevitable Google Maps, perquè tinguéssim tots la possibilitat de tenir aquest mapa a la pantalla del nostre ordinador.

Evidentment, hi he posat alguns més que coneixo, i he classificat les sales en tres tipus, segons el color:
  • Blau - Teatres Públics o Comercials de programació estable, a partir de les 200-250 places, aproximadament.
  • Verd - Sales Alternatives o d'aforament més reduït. No necessàriament associaciades.
  • Groc - Teatres o Espais que ofereixen espectacles de forma no estable, alternant amb d'altres actviitats.


Mostra Teatres Barcelona en un mapa més gran 

Per descomptat, em puc haver deixat alguna sala o espai, i també és possible que la classificació, en alguns casos, no respongui totalment a la realitat de la sala.
Tot això m'ho podeu comentar més avall, afegint un comentari, i jo aniré millorant el mapa.
Evidentment, aquest mapa s'anirà ampliant a tot Catalunya.

I aviat tindrà un color especial per a totes aquelles sales que programin espectacles per a infants i joves de forma regular.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada