dimecres, 22 de febrer del 2012

Protocol d'adhesió a la campanya 'Anem al teatre', de la Diputació de Barcelona


Informació per a professionals i programadors:

De les molt diverses informacions que anem trobant per la xarxa, algunes les trobem particularment interessants pels professionals, tot i que probablement no gens pels espectadors o simples aficionats.

És el cas d'aquesta informació, el Protocol d'adhesió de la campanya 'Anem al teatre' de la Diputació de Barcelona, on es descriuen les condicions dels ajuntaments que vulguin formar part d'aquesta campanya, que gairebé ja s'estén a tota l'àrea pròpia de la Diputació (ara en diem demarcació, ahir, provìncia), establint les obligacions compartides entre Ajuntament i Diputació.

Aprofitem l'avinentesa per posar-vos un enllaç al seguit d'informacions que hi ha per a les companyies artístiques que s'hi vulguin presentar per tal de ser seleccionades.

Per a aquelles empreses que vulguin optar a gestionar la campanya (va per comarques, una mateixa empresa pot gestionar una o vàries comarques), no hi ha cap informació a la web, de les condicions i protocol de requisits. Donat que les convocatòries surten cada tres anys, i amb molt poc temps per a preparar un bon projecte (com ja varem publicar el desembre), suggerim als responsables del programa que ho publiquin a la web, de forma que els aspirants tinguin una idea aproximada -ni que sigui d'una convocatòria anterior-, de tot el material que s'ha d'elaborar, pressupostos, etc..., per presentar uns bons projectes, i garantir així la correcta competitivitat entre ells.

Pàgina d'Anem al Teatre


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada