dissabte, 3 de desembre del 2011

Nou seminari de l'SDE sobre Google Analytics

Generalitat de Catalunya, Cultura indústries culturals

Servei de desenvolupament empresarial

Màrqueting i comunicació


 SEMINARI/
Com utilitzar Google Analytics per millorar el retorn d'inversió del nostre web
(14/12/2011)

Google Analytics s'ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol que faci accions a Internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per anar millorant el nostre retorn de la inversió (ROI).
En aquest seminari s'explicarà a fons com podem extreure el màxim profit d'aquesta eina.

Aquest seminari està dirigit a persones que no coneixen Google Analytics o aquelles que ja ho utilitzen però desitgen ampliar coneixements per optimitzar el seu ús.

METODOLOGIA
• Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i interacció amb l’assistent.
• Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.


HORARI I ESPAI
Dimecres 14 de desembre de 2011, de 9:00 h a 14:00 h
Escola Superior de Comerç Internacional - ESCI (UPF) . Aula Soler i Palau. Passeig Pujades, núm. 1. Barcelona

PONENT
Víctor de Francisco. És llicenciat en Ciències Empresarials, amb l'especialitat de Management International i ha obtingut els títols de Màster en Finances i Màster en Internet Management per l'ICT. És director de REEXPORTA Think About Export,SL. A més imparteix cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional, relacionats amb el món d’Internet en més de 30 organismes, com ara  les Cambres de Comerç, patronals i universitats com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI).
Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a tota Espanya (2007).





1. L'Analítica Web com a eina estratègica
Com planificar i configurar l'Analytics per millorar al ROI.

2. Opcions generals
El panell de control com eina bàsica; la punta de l'iceberg.

3. Configuració d'objectius i metes
Com definir uns objectius clars, que funcionin, fins arribar a controlar la visualització del redireccionament (funnel).

4. Configuració de perfils i filtres
Com definir les especificacions per supervisar el tràfic d'un mateix domini. Des dels perfils bàsics, fins als filtres personalitzats avançats.

5. Configuració de segments avançats
Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves, i obtenir resultats molt precisos.

6. Informes personalitzats. Creació d'un quadre de comandament

Com definir i configurar informes per crear un quadre de comandaments personalitzat.

7. Ajuda i recursos addicionals



Generalitat de Catalunya - Servei de desenvolupament empresarial

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada