SEMINARI/
Com utilitzar Google Analytics per millorar el retorn d'inversió del nostre web
(14/12/2011)
Google Analytics s'ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol que
faci accions a Internet. Sense informació de com actuen els nostres
clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures
accions per anar millorant el nostre retorn de la inversió (ROI).
En aquest seminari s'explicarà a fons com podem extreure el màxim profit d'aquesta eina.
Aquest seminari està dirigit a persones que no coneixen Google Analytics
o aquelles que ja ho utilitzen però desitgen ampliar coneixements per
optimitzar el seu ús.
METODOLOGIA
• Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i interacció amb l’assistent.
• Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
HORARI I ESPAI
Dimecres 14 de desembre de 2011, de 9:00 h a 14:00 h
Escola Superior de Comerç Internacional - ESCI (UPF) . Aula Soler i Palau. Passeig Pujades, núm. 1. Barcelona
PONENT
Víctor de Francisco. És llicenciat en Ciències Empresarials, amb l'especialitat de Management International i ha obtingut els títols de Màster en Finances i Màster en Internet Management
per l'ICT. És director de REEXPORTA Think About Export,SL. A més
imparteix cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting
internacional, relacionats amb el món d’Internet en més de 30
organismes, com ara les Cambres de Comerç, patronals i universitats com
ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional
(ESCI).
Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a tota Espanya (2007).
1. L'Analítica Web com a eina estratègica
Com planificar i configurar l'Analytics per millorar al ROI.
2. Opcions generals
El panell de control com eina bàsica; la punta de l'iceberg.
3. Configuració d'objectius i metes
Com definir uns objectius clars, que funcionin, fins arribar a controlar la visualització del redireccionament (funnel).
4. Configuració de perfils i filtres
Com definir les especificacions per supervisar el tràfic d'un mateix
domini. Des dels perfils bàsics, fins als filtres personalitzats
avançats.
5. Configuració de segments avançats
Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves, i obtenir resultats molt precisos.
6. Informes personalitzats. Creació d'un quadre de comandament
Com definir i configurar informes per crear un quadre de comandaments personalitzat.
7. Ajuda i recursos addicionals
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada